Scopul acestor activitati este de a creste activitatea turistica in aria comuna, prin initiative de promovare comune de inalta calitate, folosind canale media si instrumente IT. De vreme de promovarea joaca un rol esential in „seducerea” clientilor si in vanzarea produselor si serviciilor turistice, intentia partenerilor implicati in proiect este sa dezvolte produse de promovare cat mai eficiente pentru cresterea interesului turistilor pentru zona Eforie-Negrea-Balchik prin:
– o campanie transfrontaliera care presupune: elaborarea si distributia de brosuri de promovare, panouri electronice care prezinta spoturi de promovare, film de promovare a turismului prezentat la TV, achizitia si instalarea de birouri virtuale care furnizeaza informatii despre produse si servicii turistice locale; crearea unei platforme virtuale pentru promovarea pachetelor turistice transfrontaliere si o retea de agentii de turism si operatori in turism in regiunea Marii Negre, cu detalii de contact si legaturi catre site-urile oficiale ale acstora, emisiuni radio.
– Festival de Promovare in Turism- pentru stimularea operatorilor din promovare si publicitate sa investeasca mai multe resurse (umane, timp, creativitate, resurse banesti) in promovarea turismului.
Emisiuni radio