Ultimele Stiri

  • Rezumat
    Proiectul TOURIST, finantat de catre catre Uniunea Europeana prin Programul Bazinul Mării Negre are o durata de 20 luni...
  • Bugetul actiunii
    Bugetul total al actiunii este de 723.721 EUR, dintre care 90% sunt finantati de catre Uniunea Europeana- 651.348,90 EUR...

Proiectul TOURIST, finantat de catre catre Uniunea Europeana prin Programul Bazinul Mării Negre are o durata de 20 luni.

Obiectivul principal consta in initierea unui parteneriat strategic pentru susţinerea dezvoltării economice durabile în Bazinul Mării Negre, prin valorificarea, într-o manieră integrată, a potenţialului turistic al regiunii

Parteneri:

– Beneficiar- Municipalitatea Orasului Eforie, Romania
– Partener 1- Primaria Satului Negrea, Republica Moldova
– Partener 2- Institutul European pentru Turismul Cultural „EUREKA”, Bulgaria

Ţările-ţintă / regiuni:
România, regiunea NUTS II de Sud-Est (jud. Constanta), Eforie oraş
Republica Moldova, raionul Hînceşti, satul Negrea
Bulgaria, regiune NUTS II din Severoiztochen (districtul Dobrich), municipalitatea Balcic

Grupuri-ţintă:
185 reprezentanţi ai sectorului turistic
59 reprezentanţi de turism, activităţi legate de publicitate
50 de reprezentanţi ai autorităţilor şi instituţiilor publice cu competenţe în turism sectorMinimum 5000 (potenţiali) turişti

Beneficiarii finali:
Operatorii de turism din Eforie-Negrea-Balcic zonă, turiştii, populaţia din Eforie, Negrea, Balchik
Populaţia judeţului Constanţa, raionul Hînceşti, Dobrich District

Rezultate estimate:

– Crearea unei Strategii pentru Dezvoltarea Turismului in Bazinul Marii Negre (600buc)

– Organizarea si desfasurarea a 3 grupuri de lucru si schimburi de experienta

– 6 intalniri in cadrul campaniei transfrontaliere pentru cresterea calitatii serviciilor din turism

– 6 materiale informative (1800 buc)

– 1 Festival de publicitate in turism

– 1 Targ de Turism si Conferinta

– 294 participanti la evenimentele proiectului

– 2 plasme

– 1 punct de informare turistica

– 2 birouri virtuale de informare

– 1 brosura de promovare (4000 buc)

– 3 spoturi de promovare

– 1 film de promovare

– 1 platforma virtuala

– 1 retea electronica de operatori in turism

– 1 Manual de Bune practici in turism (300 buc)

– 20 emisiuni radio

– 8 conferinte de presa

– 3000 flyere, 600 afise, 3 bannere, 1 website al proiectului, 30 comunicate de presa

Impact asteptat:

Cresterea cooperarii intre actorii cheie din sectorul turistic pentru depasirea decalajelor economice prin intermediul unui cadru strategic.

Dezvoltarea comuna si promovarea produselor turistice

Cresterea interesului turistilor pentru produsele turistice din aceasta zona.

Evenimente

decembrie, 2017
L Ma Mi J V S D
« Sep    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031